Folosim cookie-uri pentru a vă asigura că vă oferim cea mai bună experiență pe site-ul nostru web. Dacă continuați să utilizați acest site, vom presupune că sunteți mulțumit de acesta.ACCEPTREFUZPolitica de confidentialitate
Dacă vrei să returnezi un produs achiziţionat de la MONOTON, contactează-ne prin e-mail la adresa madeinro@monoton.ro. Vei primi un formular de retur pe care te vom ruga să îl completezi.
Condiţii pentru returnare:
– Ne pare rău că nu te bucuri de produsul achiziţionat. Ne poţi anunţa printr-un e-mail şi returna produsul în termen de 14 zile calendaristice.
– A ajuns la tine un produs de design unicat sau în ediţie limitată. Respectăm munca designerului care l-a realizat. Produsul este acceptat ca retur numai dacă nu prezintă semne de purtare sau de uzură.
– În momentul predării către firma de transport, te rugăm să împachetezi produsul în ambalajul în care l-ai primit împreună cu toate documentele care l-au însoţit. Asigură-te că produsul nu se poate deteriora în timpul transportului.
– Ne rezervăm dreptul de a refuza la retur orice produs care prezintă semne de uzură şi nu îndeplinește întocmai condițiile de returnare.
Garanţia produsului:
Pentru produsele cumpărate pe monoton.ro, oferim o garanție comercială de 14 de zile de la data cumpărării, cu rugămintea să fie respectate condiţiile de întreţinere şi folosire a produselor.
Mai multe informaţii
Conform O.U.G. 34/2014, art. 9 (1), Clientul are dreptul de a se retrage unilateral din contractul încheiat la distanţă sau în afara spațiilor comerciale, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, fără penalități; Clientul suportă costurile directe legate de returnarea produselor.
“Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.”
Te rugăm să ţii cont de faptul că specificaţiile fac referire la: culoare, mărime, detaliu sau accesoriu personalizat.
MONOTON face toate eforturile pentru a prezenta cât mai bine online culorile, dimensiunile şi detaliile produselor.
În conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003, consumatorul poate solicita în cazul lipsei conformităţii, în primul rând repararea produsului, iar dacă repararea nu este posibilă, aducerea la conformitate se face prin înlocuire. Dacă nici repararea, nici înlocuirea nu sunt posibile, se restituie contravaloarea produsului.
Returul produselor realizate la comandă se face conform legii OUG34/2014 şi a Ordonantei nr 130/2000, doar în cazul unui defect de fabricaţie sau o neconcordanţă între comanda realizată şi produsul livrat.
În cazul în care doreşti să returnezi un produs, te rugăm să mai ai în vedere următoarele:
– produsele precomandate, confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator şi/sau personalizate, nu pot fi returnate.
– contravaloarea transportului va fi suportată de cumpărător (client).
– produsele returnate trebuie să fie noi, în aceeaşi stare în care au fost primite şi fără urme de folosinţă.
– în cazul în care mărimea nu corespunde, se poate solicita o altă mărime în schimbul celei iniţial comandate.
– returul pentru înlocuirea mărimii se acceptă o singură dată şi pentru un singur produs.
Returnarea banilor va avea loc exclusiv prin cont bancar.
Plata returului are ca termen 3-30 de zile calendaristice de la confirmarea primirii returului și a tuturor informațiilor necesare pentru a face plata (IBAN corect și titularul contului). Pentru comenzile plătite cu cardul, suma va fi returnată pe acelasi card utilizat la tranzacţionare, în decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
– Costurile de transport aferente returului sunt suportate de client.
– În situaţia puţin probabilă în care ţi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau produsul comandat prezintă defecte din fabricaţie, contactează-ne în interval de 72h pe madeinro@monoton.ro pentru a ne anunţa această situaţie.